2.sınıf öğrencilerimiz Teknolojik Araçların Yarar ve Zararları konulu münazara yaptı. Öğrencilerden oluşan jüri üyesi her iki grubu başarılı bulup berabere ilan etti. Öğrencilerimizi kutluyoruz.