Yüzme Ankara İl Birinciliği Müsabakaları 1. Gününü okulumuzu temsil eden sporcularımız başarıyla tamamlamıştır. Sporcularımızdan Mustafa Güney 400m karışık stilde Ankara 1.si olarak Türkiye Şampiyonasına katılmaya hak kazanmıştır
SPORCULARIMIZLA BAŞARIYA KOŞUYORUZ