Pandemi süreci nedeniyle online sürdürülen eğitim hayatında öğretmenlerimizin neler hissettiklerini öğrencilerimize sorduk. Öğrencilerimiz, kendilerini öğretmenlerinin yerine koyarak anlattılar düşüncelerini. "Öğrencilerin penceresinden öğretmenlerimizin hisleri"
#AnkaraEK
#ankaraeğitimkurumlari