Baharın gelişiyle doğa yeniden canlanmaya başladı. Biz de anaokulu öğrencilerimizle bu güzel mevsimi kutlamak için toprağa küçük fidanlar diktik. Önce toprağı kazdık, sonra fidanlarımızı dikkatlice yerleştirdik ve üzerini toprakla kapattık. Ardından can suyu vererek onların büyümesi için ilk adımı attık